Jeg har mottatt en faktura, men har ennå ikke mottatt varene mine.
Hvordan foretar jeg betalingen?
Du trenger selvfølgelig ikke betale før du har mottatt det du har bestilt. Dersom bestillingen din ikke er levert når fakturaens forfallsdato nærmer seg, anbefaler vi at du tar kontakt med oss.
Sett fakturaen på pause ved å logge på Klarna-appen din og klikke på "Problem? Vi hjelper deg!" slik at du kan betale når du mottar bestillingen.
Hva skjer med fakturaen hvis jeg ønsker å sende tilbake bestillingen min?
Du returnerer varen som normalt.
Når vi har behandlet returen av pakken din, vil en oppdatert faktura bli sendt til deg og eventuell refusjon igangsatt.
Logg inn på Klarna-appen og klikk "Rapporter retur" hvis forfallsdatoen nærmer seg.
Fakturaen din blir da automatisk satt på pause slik at du slipper å betale mens returen gjøres.
Du kan lese mer her https://www.klarna.com/no/kundeservice/